Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2010 20:00 - -Ало?! (След Карибите, Прихванати разговори 4)
Автор: andrinamark Категория: Забавление   
Прочетен: 1755 Коментари: 10 Гласове:
8

Последна промяна: 08.10.2010 20:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Ало!... Ооооооо, Марче, селям алейкум, бе, върнах са! Опссссссс, това не беше на карибски... Чакай!... Кво?... Що изсъсках ли? Ми щото учих чужди езици, затова. Па там у джунглата к"ви ли не щеш, и съскащи даже... Ча"й сега да се сетя как беше поздрава, стига ме препиня! Мммммм, мархаба, май! Тцъ! И така не беше. Така Станишев поздрави едно време турския аскер, кога бе на посещение у Турция... Кога бил у Турция ли? Ма, Маро, аз да не съм му Пи-аР, че да знам, ма... Пиян ли? Кой пиян?... Премиера?... Е, па, сигурно! То целият народ е пиян, ти искаш премиерът да пра"и изключение... Откъде съм сигурна за народа, като съм била у странство??? Па ти не помниш ли онова "Пиянството на един народ"? А?... Много от отдавна съм помнела!... От отдавна, от близо, нема значение, класиците ги помня, щото те винаги казват истината! Класиците са си класици!... Лисици ли? К"ви лисици?... Полярни?... Бабината ти, на тебе у главата се лисици ти се въртат!... И кожи! Какви кожи?... От полярни лисици? Ама, Марче, там на Карибите кой носи кожи, бе? Всеки си носи неговата и, общо взето, така само по нея си движи. И к"во се сети точно пък сега за кожи да питаш?... Ааааа, щела си да получиш такива от твоя? Кога?... За Коледа? Че Коледа мина! И к"во, оня твоя, с многото кожа, не ти ли ги купи най-сетне, та да мирясаш?... Не ти ги е купил? Е, що?... Т.е. купил ги, ама не си ги получила? Що?... Дедо ти Мраз не ги донесъл? Я, я по-издалеко малко, че не схванах... Имало световна криза... Аха... така. И аз я усетих тая криза, ма ти думата не ми даваш, да ти разкажа... Обяснил ти, че на Дедо Мраз му свършило горивото за шейната и не могъл да дойде... Я пак, че пак не схванах!... Свършило му горивото... Че неговата шейна не беше ли с впрегатен добитък бе, Марче, елени там некакви?... Аааааа, елените му ги бил взел некакъв олигарх? Що?... Заради синьото гориво? Па на Дедо ти Мраз що му е синьо гориво? Нали беше некомерсиален?... Газифицирал си бил работилницата и транспорта? Похвално и кво?... Не си плащал? Че що не си е плащал газа?... Маро, газ казах, гАз, природен газ, с А, иначе му се вика метан!... Газ "метан"! Разбра ли? Газ! "Метан"!... За какъв г*з, какъв метан ли? Леле, Маро, леле, ти съвсем го омота! Ауууу, ша ма побъркаш!... На кого правщл метан ли? Откъде да знам, кой на кого прави метани, ма? И какъв точно метан те гони сега? Па и не казвам, че е правил метани, а че газът се казва метан - другото име на синьото гориво!... Аааааа, решила си, че Дедо ти Мраз е правил метани? Е, па, ако съдя по това нашите политици що метани направиха и правят, то и той ше требва да се е покланял ниско, щом иска да има газ... Уф, Маро, Мароооо, ти съвсем ги обърка, ама нема значение. Газ - г*з, се тая, и за едното си требват метани, и за другото! Ай сега давай по същество, че се изприщих от тебе!... Та викаш, оня му бил конфискувал и работилницата, и подаръците, и елените, и така не си си получила подаръка от твоя... Маро, тя тая история много кремиковски ми мирише, ма. Оти го не провириш твоя дали не си е купил акции от Кремиковци... Не била кремиковска, била Дедо-Мразовска. Бе, аз на такива истории не вервам, ма ти щом верваш, твоя си работа... Сега па ревна! Ай, не реви, не реви! Успокой се!... За кво ревеш? Че вместо с кожа от полярна лисица си се задоволявала с неговата кожа по празниците?... И к"во? Задоволи ли те?... Аааааа, разочарована си... Объркал хапчетата. Кои хапчета?... Ония синичките? Ясно, ясно... Разбирам ти разочарованието, ама като ти казвах, че парите мъж не пра"ят, ти не, та не, не било точно така! Айде сега спри да ревеш. Донесла съм ти подарък, дето не си обърква хапчетата. Само редовно требва да му сменяш батериите. Ама, ако го види твоят, ше му требват хапчета и против инфаркт, че може и система да му дотребва... Как откъде съм го донесла? От Карибите, бе!... Аааааа, сети се най-сетне, че от там се връщам, ама от теб и твойте лисици може ли човек да земе думата!... Чакай сега да са сетя първо как беше оня карибски поздрав!... Кой бил по-здрав ли?... (Да ти се не види и акъла смотан!)... Виктор, Виктор е по-здрав! Ай, сега млъкни, да ти разкажа к"во ми са случи!... (Нема да та поздравявам повече!)... Да не ти викам ли? Па като не чуйш, как нема да ти викам... Ааааа, чуваш, ама още ти били заглъхнали ушите. От к"во?... От рев? Добре, де, разбрах, че си ревала за тия пусти кожи... Не било тоя път за това? А за какво?... Посрещала си нова година на площад Батенберг? И това ли та разрева?... Некаква певица пеела? И толкоз ли лошо пя?... Не? Ми, тогава к"во? Пеела, "Мъж на хоризонта"? Ооооооо, тая песен я знам от Карибите. И там реват на нея, ма по други причини. После ш"ти разправям що, сега кажи ти що рева?... За мъжа? Че там немаше ли мъже?... Аааааа, имало мъже, ама немало хоризонт, та си се чудела в коя посока да го дириш? Маро, Марооооо, голема си наивница! Като има мъже, що хоризонти си тръгнала да дириш? Ти не помниш ли, че едно време на целия народ така му викаха, да зяпа към хоризонта, за да види кога ще се появи комунизЪма. И к"во? Видехме ли го? Не! Немаше и да го видим, щото пак така на оня площад си немаше хоризонти! Имаше блага за комунизъм, ма хоризонти - йок! И ония от властта хич и не се чудеха накъде да гледат. Па и не беха будали като тебе. Прибраха си благата и без хоризонти... Я чакай, чакай, да та питам нещо. Верно ли, че по телевизията давали как премиера псува?... Не съм ли го гледала? Абе, Марийке, нали знаеш, че бех на Карибите, бе! Там може и да има джунгла, ама българска телевизия не гледат, бе!... Що не гледат ли?... (Малииииий!)... По екологични съображения, Марче, по екологични съображения. Да не замърсяват дивата природа... Аха, така! Кажи сега за нашия премиер, верно ли е или не?... Заканвал се? Къде това? От президиума на парламента? И к"во точно казал?... Верно?! Пък аз се чудя що Тарзан... Кой Тарзан ли? Тарзан си е Тарзан! Има само един и не може да си толкова глупава да го забравиш!... Не си глупава, ама се чудиш дали е още жив. Жив си е, Марче, жив си е и единствен на ония пусти Кариби зяпа българска телевизия! Сигурно и затова е още жив! Ката ден си влива българска животоустойчивост с най-хард чалга!... Така ли? Така, я! Може да е гол, може да е бос, ама е жизнеустойчив! И, да ти кажа, съвсем е заприличал на българче, по-точно на българско пенсионерче. Беден, беден, чак жив да го оревеш! Останал само с една парцалива препаска, колкото да му покрива срамотиите, подсмърча на сапунени сериали и к"вото му обрулят ония крадливи маймуни отгоре, това яде... Къде отгоре ли? Как къде, ма! От върховете на дърветата. Долу всекакъв добитък минава и за него почти не е останало к"во да яде, та разчита на маймуните... Мани, ама некой път като му метнат некой поизгнил плод, па там от жегата, нали знаеш, че плодовете бързо ферментират и като се намота, и като започне да пее:
"Вижте, мъж, на хоризонта страст, на хоризонта, хайде, дами, ние сме.
Всяко копче си мечтае, да се разкопчае, кой сега ще изгори."*


И реве, реве... Що реве ли? За копчетата ма, Марийке, за копчетата, нема си човекът риза - нема си копчета. И като нема копчета, к"во ша му разкопчават дамите? А?... Разбра! Най-сетне и ти да разбереш нещо от раз. Та, пее, пее, па току зине на креолски, "кли кола , кли кола" и запоказва все едно нещо му виси на врата, а от очите му едни сълзи се ронят, не ти е работа. Голем зор дорде схвана, че бил влюбен в Мара-отварачката... Така, ми! После като поизтрезнее и поогладнее, почва да клати лианите и да предизвиква маймуните. Те му отвръщат, като го позамерят с некой и друг плод, а той само клати глава, демек заканва им се и си мърмори, "Ай, ше ви е*а майката!"... Сигурно, Марче, сигурно от премиера го е видел. Па аз се чудех откъде ли го е научил. Виж ти!... Ама за премиера много се радвам, че са го дали това по телевизията!... Що ли? Ми щото к"во ли му не викаха на момчето. Че руснак бил, че немал българско възпитание, че н"ам си какво му куцало у българското, а то, наше момче, бе! Българче! Чисто! Я как псува само! Че и не е импотентно, щом така се заканва... Аааааа, виж, за политиката ни, че си е импотентна, импотентна си е, ама аз за к"во карам един товарен "Джъмбо Джет" с вибратори!... Какъв "Джет" ли?... Кредит? Не, не съм теглила "Джет-кредит", бе! Казах "Джъмбо Джет", голеееем самолет, "Боинг"... И откъде съм го намерила ли? В тая криза "сичко се намира, Марче, "сичко, па и цените паднаха. Ама, да ти кажа, случих още от тук. На един пилот... Не питон, а пилот, Марийо, пи-лоТ! С т, като Тутракан... за питона - друг път... И да кажеш на оня твоя, вместо лисици, да ти купи слухово апаратче, че се изтормозих с теб!... Дорде ти разкажа всичко, баш как си е, ше си извъртя всичките промоционални тарифи само в пояснения!... И на к"во бил пилот ли? Нали ти казах, на "Джъмбо Джет"... Голеееееема печалба изтеглих с него... Летял човекът за Хонолулу, а от там до Карибите колко му е, та направо му се качих... Не на пилота бе, Марче, на самолета. Ми предложи ми човекът, що да се не съгласа, па и с тия нови зъби така го търкалях английския, досущ като мома агличанка... И стигнах Карибите, ма тя дълга и широка и, ако почнеш пак да ма питаш всека втора дума каква е, ша осъмнем на телефона. Я най-добре ми ела на гости, па, ако много се проточи разказа, ше спиш у дома... Обещавам, бе, обещавам, "сичко ше ти разкажа... Ама, страхотно си изкарах, Марче, страхотно! Като се окичих с ония ми ти орхидеи, като затанцувах оная ми ти "хула-хула", а и нали имам к"во да поклащам, не като теб - самоходна тръстика, и направо им зех акъла. Па и като казах, че съм потомствена аристократка, направо ме понесоха на ръце... А един вуду-магьосник, така ме ареса, че едва се отървах от него и, ако се не беше самозомбирал с неква трева, пиши ме бегала... Айде, ше ти разказвам като дойдеш, па и да видиш какво съм си надонесла от там. Тамън и подаръка ше си ти дам... Аууууу, виж как ма подсети твоят подарък. Сега ще затварям, че трябва да ходя на летището да си разтоварвам стоката... Коя стока ли? Абе, Марийо, съвсем си изкуфела! Нали ти казах, че карам вибратори от Карибите! Твоят подарък какво мислиш, че е?... За кого толкова ли? Ми нали ти казах? За незадоволени политици и кандидат-политици, нали избори наближават! Белким спрат да се задоволяват с тоя народ!... Айде, хаста ла вщста, от мен!

* част от припева на "Мъж на хоризонта" на Преслава
кли кола - kle kola (хаитяно-креолски) - отварачка за бутилки
хаста ла вщста - ЎHasta la vista! (испански) - довиждане



Гласувай:
8


Вълнообразно


1. анонимен - Ей, голямо ухо имаш,
08.10.2010 20:17
голямо, ти казвам!

Ай ся следва задъжотелен блогов прочит на ''бисерите'' (ти)!
( Хубаво палтенце си си взела. С паричките от прихванатите разговори сигурно,а?)


цитирай
2. andrinamark - голямо, ти казвам! Ай ся следва ...
08.10.2010 20:26
анонимен написа:
голямо, ти казвам!

Ай ся следва задъжотелен блогов прочит на ''бисерите'' (ти)!
( Хубаво палтенце си си взела. С паричките от прихванатите разговори сигурно,а?)


Аааа, не, палтото е от разпродажбата на вибраторите. Много незадоволен народ се появи на нея.
Да ти подаря един? За свободното време...

цитирай
3. andrinamark - teller1
08.10.2010 20:54
Благодаря!
Радвам се, че ти е допаднало! :)
Дано пък и да падне връз когото трябва... ;):))))
цитирай
4. andrinamark - анонимен
08.10.2010 21:20
И защо не?
Когато му дойде времето (ако въобще дойде), ще публикувам тук и стихове.
За сега това ми харесва, това пускам :)). Но не мисля, че съм те опълномощила да ми пишеш автобиографоята в нета. Стой си мирен на задника и ако ще четеш, чети, ако не - плувай...
цитирай
5. krotalka - Как да пиша, като не мога да спра да се смея...
08.10.2010 22:19
Страхотен стил и така слдкодумно ги редиш, че цялата се треса от смях!

Благодарско за смеха!
цитирай
6. анонимен - Не плувам, скъпа :) Отлитам!
08.10.2010 22:25
andrinamark написа:
И защо не?
Когато му дойде времето (ако въобще дойде), ще публикувам тук и стихове.
За сега това ми харесва, това пускам :)). Но не мисля, че съм те опълномощила да ми пишеш автобиографоята в нета. Стой си мирен на задника и ако ще четеш, чети, ако не - плувай...


А биографията си я написал ти в нета, не аз. Нещо бъркаш май.
цитирай
7. andrinamark - анонимен
08.10.2010 22:50
Дори и така да е,
първо, винаги съм заставала зад името си и не съм се притеснявала от него, къдетои да фигурира,
второ, не съм те опълномощавала да даваш линкове към мои страници или такива, в които са ме публикували.
Не, че нещо, но точно този тип "реклама" не ми е по вкуса.
Та, отлитай (зная, че и насекомите имат крила)... :)))))
цитирай
8. andrinamark - krotalka
08.10.2010 22:53
Благодаря ти!
Толкова много "скърцане със зъби" има около нас в ежедневието, че май забаравихме да се смеем от душа. Дори над пошлото и кича в живота и политиката. А малко повече смях няма да ни навреди :))
цитирай
9. анонимен - Мнооого смешно, хихихих
09.10.2010 09:44
andrinamark написа:
Дори и така да е,
първо, винаги съм заставала зад името си и не съм се притеснявала от него, къдетои да фигурира,
второ, не съм те опълномощавала да даваш линкове към мои страници или такива, в които са ме публикували.
Не, че нещо, но точно този тип "реклама" не ми е по вкуса.
Та, отлитай (зная, че и насекомите имат крила)... :)))))

цитирай
10. andrinamark - анонимен
09.10.2010 11:46
Тъй, Марийке, тъй.... :))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andrinamark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153790
Постинги: 45
Коментари: 508
Гласове: 911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930