Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2010 19:15 - Ало?! (Прихванати разговори 3)
Автор: andrinamark Категория: Забавление   
Прочетен: 1329 Коментари: 3 Гласове:
9

Последна промяна: 08.10.2010 22:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Алт!... Оооо, Мимче, как се сети за мен, бе мило? Да не е станало нещо с майка ти?... ’Бе, не сме се чували скоро с нея, та за това питам.... Аааа, заминала за чужбина ли? Кога?... Браво на нея! И аз мисля да поизляза малко за Коледните празници... ’Ми за неколко дена, не много, десетина некъде... А майка ти к’во прай в чужбина? ... Работи???.... ’Бе тая мойта сестра акъл нема у главата си! И к’во работи там? ... Гледа деца?! Тя па се ненагледа на деца! Вие - трима, тя - учителка... Цел живот – деца! И къде?... У Испания? Че що си не остана тук с даскалъка, ми хукна чак у Испания?... Заплатата ъ била малка? Ми малка ше е, като учщ 5 езика и стана даскалица!... После и онова АОНС-ото завърши, щото езиците ъ били малко и на ти сега... Съкратили я?... То с нейната политикономия... Много важно, че е Политикономика, а не Политикономия, нали от нея го докарахте до пълна икономия!... Па и с нейния марксизъм-ленинизъм кой ше я търпи?!... Знаела 5 езика! И к’во кат’ ги знае? Да беше се зафанала с частни уроци, повече пари щеше да ’зима от Испания... К’во станалт?... Не пращала деца на колежките си и те не ъ пращали? И що не праща? ... Ааааа, спазвала указанията на министеството. ’Ми, като ги спазва, що нея я съкратиха?... Директорката ъ била синя? Че да посинее и тя, бе!... Нали я знам каква е майка ти?!... Знам я, бе, знам я!... Идеалистка!... Той и баща ти, Бог да го прости!, свестен човек беше, ама хич не можа да я осигури... И той идеалист! И все директивите на Партията изпълняваше! Съпартийците му що материали завлекоха, що пари направиха, що апартаменти купиха, чудеса имат днес, той строеше Родината! Е, построи я!... Един апартамент успя да купи само... А иначе от обект – на обект! От национални – по-национални!... А и тя, като кукувица - ’се сама, че и сама ви отгледа... И майка-героиня стана, ’ма не отиди да си земе медала и превилегиите!... Не ъ требвали превилегии... Като не ъ требват, сега да блъска у Испания по 12 часа с чужди деца!.. А ти как обърка телефона?... Латинка ти се обадила? Що?... Била се притеснявала нещо... Я чакай, чакай! Затвори, аз ш’та набера... Ама недей се притеснява, на мен има кой да ми плаща телефоните... Наемите, наемите... Три апартамента успех да купа, кога чичо ти кръстосва Азия и Африка... Пък и съм на една промоционална тарифа... Ай затвори, де, затвори... - Ало?... А така! Сега е по-добре, поне нема да ми лежиш на съвестта, че съм ти изговорила парното!... Че ти с твойта заплата като пианистка и с тоя мъж даскал си само да говориш по телефони. ’Бе, казвах ъ аз на майка ти да не те дава на него, ’ма и двете сте едни залюхани. Ай, да не си отварям устата повече!... И недей да ми викаш лельо!... Леля ти бех, кога беше малка, сега съм Пепщна... на галено... от Пешка. Не казвам ПЕ-ПИТ, а Пе-пИ-на, с ударението на И. Бе малко завалям от новите зъби и силикона на устните, ’ма ше им свикна... Не съм казвала на Латинка за силикона, стигат ъ нощните дежурства на Рангел... Бе, много нощни дежурства кара тоя моя зет. Требва да зема да го провера... Шъ, шъ, имам там в управлението им една-две връзки, та ще видим тая работа.... А ти разбра за името, нали? Пе-пщ-на! Тя и баба ти Пешка ше ме кръщава! Като че съм шахматна фигура... Верно, че цел живот си играем с чичо ти Виктор на шах, ’ма каква пешка съм аз?! То не, че нямаше да си остана пешка като майка ти, ако не се бех зила э ръце... ’Ма и той, и чичо ти ми помогна, де... Той при шаховете, пардон, при шейховете, аз - с офицер на F6. Така се става царица!... Какво? К’во било F6 ли? ’Ми, позиция в шаха, бе Миме!... Оооо, решила си, че е степен на ураган ли?... Май много гледаш Дискавъри, ама... може, може и така... Я кажи сега Латинка за какво се притеснява... За мен? Че що за мен да се притеснява? Аз съм си добре. За баща си да се притеснява. А най-добре да не се притеснява. Той си се търкаля на дивана, аз си се търкалям на друго място... Не, бе, Мимче, друго искам да кажа. Нали ходя на каланетика? Та там се търкалям, ти какво си помисли? И за какво се притеснявала Латинка?... Да не ’земем да се развеждаме? Кой да се развежда? Аз и чичо ти? Що пък?... Не ти е удобно да ми кажеш ли? Я, казвай, казвай! Нема неудобно! Неудобно е да спиш на тавана, че ти пада одеялото!... Ха, казвай, де!... Аааааа, казала ти за онзи военния? Бе, вие днешните млади съвсем сте изкукали? Кой се развежда за таквоз нещо, бе?! То, ако требваше за това да се развеждаме, до сега 100 пъти да сме се развели!... Па и да не съм луда да се развежам заради.... хай, да не казвам заради какво, и да изтърва пенсията на чичо ти! Хеле па сега, кога се готвят да махнат таваните.... Нема да маже таваните! Казвам, че ще махат таваните на пенсиите... а неговата е бая височка.... Кой на какво мнение е? Чичо ти?... За кое?... За зъбите и силикона? Че той кога е имал мнение в къщи, та и сега?... А какво прави ли? Нищо, седи.... Понекога гледа в една точка, като у будна кома... К’во са ти казали? Имал си някаква ли? Ха-ха-ха-ха! Аууууу, Миме, как ме разсмя! Чичо ти и жена!... Аз, ако чаках на неговата инициатива, и Латинка немаше да я има!... Бил излизал с някаква ли? Знам, знам... Нали аз го заведох при нея.... ’Ми, да го лекува, бе Мимче, белким му оправи дископатията. Па и те като се видат и само за болежките му приказват... А и нема да посегне на чужда жена, знам си го чичо ти... А и професионалната деформация, Миме, професионалната. Нейната, де, неговата – от възпитанието... Сигурна ли съм, че само го лекува? Сигурна съм, сигурна! Па и да не съм, нема страшно. Не е сапун, нема да се изтрие... ’Айде, да приключваме, че ше излизам. Имам час при фризьорката... И да поздравиш майка си, като се чуете!...


Тагове:   Испания,


Гласувай:
9


Вълнообразно


1. kapito - F6 - нееееее, смях се, смях се ! :)...
07.10.2010 20:27
F6 - нееееее, смях се, смях се ! :))))))))))
цитирай
2. krotalka - Te това е мат с пешката!
08.10.2010 09:03
Поздравления за порцията смях!
цитирай
3. yotovava - Спри се, бе
08.10.2010 19:55
ох, ще ме умориш :) :) :)
Гуш!
Валя
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andrinamark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153696
Постинги: 45
Коментари: 508
Гласове: 911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930