Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2010 20:45 - Стискайте ми палци (миниатюри от живота 1)
Автор: andrinamark Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1607 Коментари: 6 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Индустриална безопасност. Електро... Ще зубря.
(Умът ми се отплесва в друга тема.)
"Какво ще стане, ако ме целуне?
Дали съм искрообезопасена?!
Дали дефектотоковата ми защита
ще включи?... Май съм заземена...
А максималнотоковата ми къде е?
От мълнии дали съм защитена?" 

"Мини на курсовата си задача -
едно гласче ме връща твърдо в темата. -
по Взривна безопасност..." (Вяло крача
на електродвигателите в схемата...)
То курсовата ми поне е много лесна -
за взривни складове и нормативна база.
"Дали до него, ако се докосна,
ще експлодирам?" (Тръпки ме полазват.)
"А, бе, пиши по темата! Къде отплесна?!
Едното няма нищо общо с другото..."
Обезопасяват складовете мълниезащитно...
"Той мълния ли е?" -
"Ега си чудото!..." 

Отново впервам поглед във тавана.
Туй "Радини вълнения", че и студентски...
Не стига, че пред пенсия се хванах
да уча пак, но и се влюбих n-ски.
Туй n във интегралите го мярнах,
но, ако ситуацията с формула опиша,
за влюбването ще е показател в степен,
за знанията ми - във корена написан.

"Иди на SWOT-анализа... - подсказва ми гласчето. -
че и без туй си като кондензатор на емоции.
А ако своевременно не укротиш сърцето,
ще вземаш изпити на есенна промоция."

- Добре, де! Спри се! Ето го анализа.
С кое да почна? (Но е ясна схемата).
"Дали ще е красив със него залеза?..."
(Отново съм разпъната в дилемата...)
"Ама, за силните и слабите страни
в стратегията за развитието имаш...
Какви са тези залези, звезди?...
Да учиш трябва, не да медитираш!"


По SWOT-анализа...
"Май имам три Възможности:
Да взема изпитите до 15-ти юни.
Да си направя курсовите работи.
Във Кипър - на почивка (с него), в юли.
Заплахите... Защо ли да ги казвам,
като са ясни и в мъгливо време.
Ако сама със себе си приказвам,
е, изпити през есента ще вземам." 

Гласчето спря. Омръзна му да писка.
Аз над учебниците трябва да залягам...
Ще моля Господ палци да ми стиска
на тази възраст да не се излагам...



Тагове:   миниатюри,


Гласувай:
11



1. yotovava - "Той мълния ли е?" - "Ега си чудото!..."
25.10.2010 20:50
Абе мълниеносно и гръмовно да бъде, пък да става каквото ще.
Прегръдка :)))))))))
Валя
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - SWOT-анализ
25.10.2010 22:47
Силни страни - имаш дар-слово.
Слаби страни - имаш блог.
Възможности - да скриеш словото на професора ;)
Заплахи - я марш веднага да четеш, какво си се разписала :)))))))
Майтапа настрана, чети добре взривната 'нам-си-к'во, че още имам спомени от Челопечене.
цитирай
3. dar4eto - Джарова - утепа ме!
26.10.2010 00:12
Напрао!!!
:))))))))))))
цитирай
4. andrinamark - Абе мълниеносно и гръмовно да бъде, ...
01.11.2010 18:47
yotovava написа:
Абе мълниеносно и гръмовно да бъде, пък да става каквото ще.
Прегръдка :)))))))))
Валя


Така си и беше! :)))))
Прегръдка и от мен!
цитирай
5. andrinamark - Силни страни - имаш дар-слово. С...
01.11.2010 18:48
4aiotgluhar4e написа:
Силни страни - имаш дар-слово.
Слаби страни - имаш блог.
Възможности - да скриеш словото на професора ;)
Заплахи - я марш веднага да четеш, какво си се разписала :)))))))
Майтапа настрана, чети добре взривната 'нам-си-к'во, че още имам спомени от Челопечене.


Четох, бе :(. Остана само дипломната работа, ама тя ще попочака малко :))
цитирай
6. andrinamark - Джарова - утепа ме! Напрао!!! ...
01.11.2010 18:49
dar4eto написа:
Джарова - утепа ме! Напрао!!!
:))))))))))))


Е, що? Нали си ме познаваш? :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andrinamark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153249
Постинги: 45
Коментари: 508
Гласове: 911
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031