Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2010 21:03 - Фатален край за 53-годишен мъж след дълго чакане в болница
Автор: andrinamark Категория: Други   
Прочетен: 5066 Коментари: 14 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Моля, вижте репортажа на bTV!

www.btv.bg/shows/tazi-sutrin/reportazhi/story/1651084828-Fatalen_kray_za_53godishen_maj_sled_dalgo_chakane_v_bolnitsa.html


Вижте това високомерно ехидно човече на длъжност Главен лекар на една от най-големите софийски болници. Вижте и поведението на персонала от спешно отделение. Как мислите, колко струва човешкият живот за точно този Главен лекар? Или за персоналът му в същата тази спешната помощ?

И ако имате какво да кажете, направете го в сайта на bTV под самия репортаж.
Само така има надежда да не се сбъдне прогнозата на Ангел Павлов, че "... на тези лекари няма да бъде направено абсолютно нищо."...


Тагове:   мъж,   край,   болница,


Гласувай:
13



1. yotovava - Гледах го,
11.11.2010 21:09
уф!!!!!
цитирай
2. andrinamark - Ще ми се и някой прокурор да го е гл...
11.11.2010 21:18
Ще ми се и някой прокурор да го е гледал и да се е самосезирал!
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Чуж репортажа сутринта по радиото ...
11.11.2010 23:53
Чуж репортажа сутринта. по радиото Омерзена съм.
Имах подобни преживявания в същата болница с майка ми. Но аз яхнах метлата, направих скандал и ги заплаших с Нова теревизия. Същият този мишок ми се примоли да не им създавам проблеми и забрави за всичките си претенции. Така експериментално установих, че медиите са единственото плашило, което ги стряска. Надявам се в този случай и да ги осъдят.
цитирай
4. andrei - За затвора са
12.11.2010 06:34
алчните и безскруполни нищожества нарекли се лекари!
цитирай
5. dolsineq - Гавра с живота...
12.11.2010 06:44
Гавра с живота...
цитирай
6. анонимен - димо
12.11.2010 08:08
Излезе на яве нещо което го знаем отдавна,и то по много груб и циничен начин. Как мислите,колко време този тип ,(който показаха по БТВ,наричащ се лекар) е работил по този начин. Ебаси бездушието ! Само знаят да квичат за пари. Тези сатрапи не бива да носят -званието лекар,тези са за кланицата.,там да работят На всичко отгоре новоизлюпения министър/преди две минути,по БТВ/ няколко пъти повтори, че човека НАЙ-ВЕРОЯТНО ,тъй или иначе е щял да умре !!!! По този начин мисля че като че ли ги защитава,докато те са си за незабавно уволнение. Питам се ще се оправим ли някога ? Препоръчвам лекарите ( заедно с министъра си) да бъдат задължени да гледат медецинските сериали по телевизиите,белким ,се научат на етика и човешки отношения към пациентите си.
цитирай
7. andrei - Докато не застрелят някой и друг лекар,
12.11.2010 09:13
здравеопазването няма да се оправи!
цитирай
8. spock - разминаване!
12.11.2010 09:38
Бях готов да разпна персонала на "Св. Анна" и директора, докато не чух лекарят от Троянската болница видял перикардния излив! Този човек е убил пациента! Всеки лекар, независимо от специалност, в каквото и да е болнично заведение, особено щом има и ехограф, трябва да може да направи евакуиране на плевралния излив!!! Перикардиоцентезата се учи в студентските години. Търсете вината в д-р Веселин Доков! Той се е уплашил да направи манипулацията!
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Там умориха най-добрия ми приятел с ...
12.11.2010 13:01
Там умориха най-добрия ми приятел с който ходих за билки през 2005 г., свърши му пътеката за инсулт, близките му забавиха с два дена да го вземат, защото търсеха хоспис и в болницата му спряха системи и лекарства, почина в деня на изписването.
Аз разбрах, че е там на петия ден след като са го закарали, намерих го обезводнен, с декубитални рани по гърба, гол до кръста, въпреки че роднините му бяха донесли пижами. Сестрите ми се нахвърлиха да ми се карат, че не съм идвала да го гледам, мислеха че съм му съпруга или роднина. Веднага ми връчиха купичка да го храня и лекарства, които ми обястиха как да ги счукам наситно и да ги разтворя във вода, след което да ги сложа в една пластмасома спринцовка, на която й бяха махнали иглата. С малкия ми син се редумвахме да ходим там да го храним два пъти дневно, носихме храна от вкъщи, защото тази която се предлагаше не ставаше за хора, изпаднали в безсъзнание и едвам отварящи си устата. Изписаха го в това състояние, като обясниха, че е свършила пътеката и това можело да се направи. Братята му се опитали същия ден да го вкарат в болницата в Елин пелин, но от там отказали да го приемат, защото трябвало да минат поне 48 часа от изписването им в първата болница. До като се разправяли, моя приятел почина, а беше на 69 г.
цитирай
10. hristo27 - Всичко е толкова кухо и тъпо. Зад...
12.11.2010 13:07
Всичко е толкова кухо и тъпо.
Задминахме и третия свят в здравеопазването!
цитирай
11. breeze - Подобни случаи има много.
12.11.2010 16:46
Мой близък почина от задушаване понеже вместо да се заемат спешно с болния лекарите оформяха документацията. Болния молеше да му помогнат понеже вече трудно дишаше, а те повтаряха," почакай малко". А трябваше само да поставят тръба в гърлото и да му помогнат. Боледуваше от бронхопневмония.
Ако плащаш по втория начин ти обръщат внимание, иначе си в ръцете на съдбата.
За мен това са безчувствени касапи.
цитирай
12. анонимен - Е, за сметка на това на оня циганин, ...
12.11.2010 16:46
Е, за сметка на това на оня циганин, който вчера вилня из Пазарджик, даже операция за обратно пришиване на пениса му направиха в спешното. За едни лекарите нямат пари, за други имат - това е!
цитирай
13. borsi - Повечето българи така ще си умрат, ...
12.11.2010 17:26
Повечето българи така ще си умрат, като кучета, но такъв овчи народ това и заслужава.
Който няма инстинкт за самосъхранение и да се бори, за себе си поне, природата го отсява.
цитирай
14. анонимен - никола
12.11.2010 20:26
Толкова много пъти,покрай мои близки попаднали в ситуаци като тази в болниците , ми е идвало да взема един автомат и да стрелям дето видя бяла манта. Това не са лекари това са бездушни сатрапи. Лекарската и учителската професия са призвание ! Не от всеки става лекар и доктор. Някои от тях като че ли са завършили за да станат чрез професията си -милионери. Разбира се че има много свестни и добри лекари но като че ли са единици.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: andrinamark
Категория: Лични дневници
Прочетен: 153680
Постинги: 45
Коментари: 508
Гласове: 911
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930